שאלות ותשובותאשמח לשמוע דעתך על המתים הקלינים שחוו בית דין של מעלה
14 שנים • aou aiu
היי אני קורא את מה שאתה כותב אצלך אבל דבר אחד לא מסתדר לי איך זה שיש מתים קלינים רבים שמתארים מה חוו בבית דין של מעלה ודברים מאוד זהים רובם היו חילוניים וחזרו בתשובה בעקבות מקריהם…אני חושב שזה ההוכחה הכי חזקה שהתורה אמת

אולי חז"ל טעו בדברים מסוימים אבל שהתורה מסיני ומהשם אומת על ידי המתים הקליניים האלו בבית דין של מעלה

אשמח לשמוע דעתך המלומדת

הנני בעל תשובה עורך דין שמחפש את האמת ֿ

תודה

ערן

19 Answers
14 שנים •
שלום ערן,

מדבריך משתמע שאתה מודה שמן החיים, כלומר מהטקסט עצמו ומהיהודים המהלכים בזמן הזה, אין ראייה שתורה ניתנה מאלוהים. עוד מרומז מדבריך, שאתה מבין בהחלט את הטענות שלנו שניתן להסיק מהם שחיבור התורה נעשה בידי בני אדם בתקופות שונות.

אלא שיש לך ראייה מן המתים.

כעורך דין, האם בית משפט יסתמך על "המת" כעדות רצח?

חשוב לרגע על אדם שנמצא במצב של "מוות קליני" התעורר וסיפר לך שאשתך נאפה ועליך לגרשה. או אדם אחר שהיה במצב של מוות קליני התעורר וסיפר לך שהקוראן והברית החדשה נלמדים יחד עם הברית הישנה וכולם, כומר, אימאם, ורב יושבים ועטרותיהם בראשם ומתעסקים בריתחא דקוראן, ברית חדשה ואוריתא ובתולות המגישות פירות ממטעמים שונים יחד עם בשר הלוויתן.

רצוני לומר, האם תסמוך על כל עדות של אדם לאחר מוות קליני?

דעת – אמת

14 שנים •
לעו"ד היקר שלום וברכה..נושא מוות קליני הוא נושא מעניין רק דא עקא שאם תראה חוויות של מוות קליני של נוצרים הם יאמרו לך שהם ראו את יש"ו..ואם תשאל ותראה חוויות של מוסלמי הם יאמרו לך שהם ראו את מוחמד והקטע המצחיק שראיתי בתכנית טלויזיה שדיברה על הנושא והתראיין שם אתאיסט שעבר את החוויה ולא ראה כלום יש הרבה מחקרים בנידון מה זה בכלל מוות קליני ומצאו שהכל תלוי באדם בתרבותו מחשבותיו צורת חינוכו מוטיבים ששמע ועליהם גדל זה נושא למחקר מעניין מה שבטוח הוא שלא בשמים היא וגם אם כן וודאי כמו שלא מייצגים את הדברים היום בברכה יוסי
14 שנים •
אני שב וממליץ לקרוא את ספרה של תמר גולן 'אפריקה'. הספר המרתק שנכתב על ידי ישראלית שחיה עשרות שנים באפריקה ומכירה אותה היטב מכיל פרק על הכשפים של אפריקה. חלק מהמקרים המתוארים שם פשוט מדהימים. מדובר בכל מיני זקנים אפריקאים שחיים בבקתות קש בכפרים מבודדים בלי חשמל, מים או טלפון, איך ייתכן שאותו זקן ידע להגיד לאיש הלבן שבא לבקר בכפרו לא לחזור באותה דרך שממנה הגיע , הלבן שמע בקולו , נסע בדרך אחרת וכל שאר המבקרים שנסעו בדרך הראשונה נהרגו בהתמוטטות גשר מאה קילומטר משם (!). ישנו סיפור על פקיד ממשלתי שמעמדו באפריקה הוא כשל אציל אירופי בימי הביניים שדרס למוות ילד קטן וכשביקשו אותו לשלם הוא צחק, רופא האליל הטיל עליו כישוף שהצחוק יתגלגל בבטנו שנה שלמה עד שימות ואכן אחרי שנה מת המנוול בייסורים גדולים מסרטן הקיבה (מחלה נדירה מאד באפריקה).

כמובן שאין לנו שום הוכחות שמשהו מהכתוב שם באמת נכון, בדיוק כפי שאישית לא פגשתי אף אחד מאותם 'מתים קליניים'. מה שאני טוען הוא כזה – או שישנן תופעות 'שמחוץ לטבע' או שאין. אני אישית לא מאמין בזה אבל אם אנחנו מקבלים סיפורי ניסים אז צריך לקבל הכל, הן את הטלפטיה של אורי גלר והן את הברכות של הרב כדורי, גם את המטיף הנוצרי שמקים נכים מכיסא הגלגלים שלהם וגם את הרנטגן מנתיבות. במילים אחרות, תאמין או לא תאמין – הסיפורים האלו לא מוכיחים שדווקא היהדות היא היא הדת האמיתית. לכל היותר אפשר לטעון שיש אנשים בעלי כוחות מיוחדים או שזכו לראות נסתרות, אחד רופא אליל באפריקה ואחר רב בצפת. עדיין אין כאן שום סיבה לחזור בתשובה יותר מאשר יש כאן סיבה לחבוש מצנפת נוצות ולהתחיל לרקוד סביב מדורה.

עדו
14 שנים •
איפה יש תיאורים של מתים קליניים שראו את ישו ומוחמד?

איפה יש תיאור של מטיף שטוען שריפא אנשים?

אשמח לקבל קישור.

תודה רבה

אברהם

14 שנים •
על שאלתך במוות קליני, אתן לך את תשובתו של ידידי היקר סארגון.

אנשים אשר שורים במצב מוות קליני מספקים עדויות חיות, לאירועים שחוו בזמן "המוות שלהם" לאירועים אלו משמעות רבה בהקשר של "חיים אחר המוות" וחוויה חוץ גופית." [למרות שאין זה מונח מקצועי, "חוויה של לפני המוות" שגורה בפי לכל אורך המאמר כ- NDE] קרא בבקשה את הסיפור הזה :

"אני זוכרת, הייתי בת 20 אז, והחלטתי לצאת לשחיה בים התיכון. נהנתי מאוד ולא שמתי לב שהתרחקתי מאוד מהחוף. התחלתי לשחות בחזרה אבל הגוף שלי התעייף בדרך והרגשתי שאיני מסוגלת להחזיק את עצמי. צנחתי לעומק המים והתחלתי טובעת. נאבקתי להשאר מעל גובה המים לנשום אויר אבל לאחר כ- ארבע פעמים של צניחות ועליות אפסו כוחותי וטבעתי. בדיוק בזמן הזה ראיתי אורות בהוקים סביבי, לא הבנתי מה זה בדיוק אולי זה מלאכים לבנים שבאו להציל אותי.

ובאמת נס קרה לי, משהו משך אותי מן המים – כי כוחי שלי כבר לא היה לצידי.

לאחר מכאן ראיתי סירה והאיש בתוכה משך אותי לבפנים והציל את חיי"

נשמע לך מוכר? סיפור חווית סף מוות למופת?

ההבדל הקטן, שכותבת הסיפור הזה היא אישה מוסלמית במקור מערב הסעודית ששחתה בים התיכון באחד מחופי איטליה.

לטענה באיסלם רווחת האמונה בחיי הנפש והמשכיות הקיום לאחר המוות החומרי בעולם הזה. מה גם באיסלם מתוארים המלאכים כ- אורות לבנים חזקים לפחות לפי דבריה. ייתכן שגם מוחמד בעצמו חווה nde באחד מסיפוריו בקוראן, ולאחריו אלפים של מוסלמים אחרים. (בלינק לעיל).

סיפורי nde מפורסמים בכל העולם מכל גווני הקשת.

גם מאמיני הינדו מספרים על חווית nde , שלדעתם מחזקת את האמונות שלהם הקשורות לשאלה "מה קורה לאחר המוות".

אז מה בעצם הבעיה?

הבעיה מתחילה בשאלה הפשוטה "מי צודק?"

המוסלמים למשל בדומה לנצרות, מאמינים בכור הטיהור, או בסגנון דומה לזה.

הכוונה היא שמי שלא מוסלמי או נוצרי מאמין (תלוי לאיזה זרם אתה משתייך), צריך לעבור סוג של טיהור לפני שהוא יכול לעבור לעולם הבא (שכולו טוב ושלווה).

לעומת זאת זרמים אחרים מאמינים שהכופרים (מי שלא מאמין בדתך) דינם גהינום, היינו סבל לנצח נצחים.

ביהדות רווחת הדעה שרק מי שמוגדר "חסידי אומות עולם" יש לו מקום בעולם הבא ולכן אמורה להיות לו חוויה של לפני המוות.

הנה כך עונה רב לשאלה של תלמיד באתר אור לנוער:

מוות קליני הוא מצב שבו הלב מספיק לפעום ולספק חמצן למוח, שכך הגוף נכנס למצב של איבוד הכרה. למרות זאת ע"י מכשירים, ניתן להזרים חמצן למוח וכך להוציא לפחות עקרונית את המטופל ממצב של מוות קליני ולהחזירו לחיים תקינים.

במוות קליני המוח נשאר פעיל, ושכך אין כל רבותא בטענה שאדם במצב זה חווה תחושות שונות, כגון: מראות, קולות וריחות, או מרגיש רגשות שונים. אלו באים לידיי ביטוי בהזיות וחלומות כגון: פחד,כעס, אופוריה וכדומה.

יש המון בני אדם שחווים מוות קליני בשנה בעולם. החלק העיקרי שבהם לא חווה מראות בעלות חשיבות רגשית כלשהי או שאינו חווה דבר, או שאינו זוכר. חלק אחר מהווה מראות בעלות חשיבות אישית או רגשית אשר מתחלקים למספר רב מאוד של גורמים, הכוללים: חוויות אישיות, זיכרונות, מחשבות, אמונות ורגשות, למעשה חלקם קשורות לדת שאדם מסיום מחזיק בה או גודל בסביבתה.

מבין אותם אנשים אשר טוענים לחוויה דתית כלשהי, רק חלק קטן תואם ל-הגדרות של דתות מקובלות. ואותו חלק (קטן) מתפלג לקבוצות רבות כגון : נצרות, איסלם, יהדות, הינדואיזם, בודהיזם ודתות אחרות. אפוא רק חלק קטן ביותר, חווה תחושה, מראה או קול אשר יכול לקשר אותו בהגדרה (אפילו דחוקה ביותר) ליהדות.

הטענה שהאדם מסיום "חזר מן המתים" לאחר מוות קליני, היא שגויה לחלוטין.

תהליכי המוח ברובם עדיין פעילים, תהליכים כימיים עדיין פעילים ובפעולות החייאה אף מסוגלים להחזיר את המטופל לחיים תקניים לחלוטין.

השלב הראשון בתהליך הקרוי "מוות" הוא – somatic death – הפסקת פעילות הנשימה הדופק.

מוות קליני הוא כ- 6 דקות לאחר תחילת somatic death.

במהלך clinical death אפשרית החיאה ללא נזק בלתי הפיך, מכיוון שטרם נהרסו תאי המח עקב מחסור בחמצן (המח הוא הצרכן הגדול ביותר של חמצן בגוף), אם כי הם כבר מצויים במצוקה הולכת ומתעצמת

הנה פרוט סדר השלבים לאחר תחילת somatic death :

clinical death – שש דקות ראשונות של somatic death

rigor mortis – התקשות הגוף, נגרמת עקב שנויים כימיים בשרירים

livor mortis – החוורת הגוף, עקב שקיעת הדם אל הנקודות הנמוכות בגוף

algor mortis – התקררות הגוף, עקב הפסקת הפעילות המטבולית

autolysis – התפרקות רקמות, עקב השתחררות אנזימים ברקמות

putrefaction – כבוש הגוף ע"י מיקרואורגניזמים מצנור העכול והתחלת הריקבון

נדגיש: החיאה מוצלחת אפשרית רק במהלך ה"מוות" קליני, אשר אינו "מוות" כלל, אלא בערך שש דקות ראשונות של אי-דפק ואי-נשימה

לאחר חלוף שש הדקות הקריטיות, גם אם יחובר הגוף למערכות תומכות חיים, לא מובטחת החיאה, כל שנתן יהיה להשיג הוא שימור מסוים של אברים, לתקופה מוגבלת, לצרך השתלה באחרים.

זו הסבה שעל כל אחד ללמוד החיאה. פרק הזמן הנדרש לפאראמדיקס להגיע לזירת ארוע עולה על שש דקות, ואם לא ינתן טפול החיאה מידי ע"י מישהו מהנוכחים, לא ישאר לפאראמדיקס בהגיעם אלא לקבוע מוות.

הטענה כי מות קליני מתאפין ב"העדר פעילות מוחית", או ש"אין גלי מוח" – שקרית.

הנה מבחן לרופאים מרדימים:

http://www.frca.co.uk/article.aspx?articleid=155

תן דעתך לשאלה מס. 39. התשובה הנכונה מצויה בתחתית הדף. רק אפשרות שניה מבין החמש, מבחן קלורי, היא הנכונה. אנו רואים שפעילות EEG אינה קריטריון, וקיומה או העדרה אינם אינדיקטור בקביעת מוות קליני. בכלל, בחדרי מיון חרום, בין אם mobile ובין אם בבתי חולים, אין מחברים נפגע למכשור EEG אלא למכשור EKG. פעילות מוחית אינה הסוגיה במצב כזה. כל המאמצים מתמקדים בהחזרת פעילות לב-ראות, וביצוב המטופל.

משמע מוות קליני אינו הגדרה למוות, הוא רק שלב בדרך אליו. במצב זה עוד ניתן "להחזיר את המטופל לחיים".

הגדרת המוות המדויקת היא חוסר מוחלט של פעילות מוחית וגם אז רק לאחר 12 שעות של חוסר פעילות מוגדר האדם כ- מת.

במוות קליני הלב מפסיק לפעום, אך המוח על שלל פעולותיו עדיין מתפקד בעזרת מכשור אשר מספק לו חמצן.

באופן פשטני המוח בנוי מרשת של נוירונים, מאין שדה חשמלי רחב היקף. גירוי של נוירון או קבוצה של נוירונים עלולה להשפיע על הגוף בתחומים שונים. הגירויים עלולים להיות רנדומאליים או בהתאם לגירויים חיצוניים.

במצבים שונים של הגוף, כמו: מאמץ גופני, רגשות עזים ואפילו בזמן השינה, הגוף משחרר חומריים כימיים לדוגמת אנדורפינים, שתפקידם לסייע לגוף בשיכוך כאבים והעצמת תחושות מסיומת של "אופוריה" או "הנאה מוגברת" – שחרור אנדורפינים נצפה גם בזמן קיום יחסי מין -.

במצב של מוות קליני בדומה למצבי הזיה המוח משחרר את החומרים הללו, בתוספת של גירויים חשמליים ועם המצב הנתון של מחסור חמצן במוח.

שחזור התופעות הללו בתנאים מבוקרים, אכן מדמה או משחזר מצבי NDE. עצם העובדה שמראות או חוויות מרגישות אמיתיות, לא מספקת ראיה לכך שהם באמת אמיתיותגם הזיות אחרות לעיתים רבות יוצרות אשליה כאילו הן אמיתיות.

הזיות יכולות להתחרש אפילו ע"י לקיחת סמים כמו למשל עישון חשיש.

מחקרים אחרים הצביעו על דמיון בין חלומות צלולים לבין NDE . במצבים שבהם המוח מקבל אותות אשר מעידים על "לחץ נפשי" או סכנה כמו למשל מחסור בחמצן, הוא משחרר את החומרים הכימיים השונים, כתופעת לוואי וכך מדמה מצב של rem ( – תנועות עיניים מהירות – rapide eye movments), כלומר, מצב שינה עמוק אשר מתבטא בין היתר בחלומות ומראות.

גם החומר המרדים קטמין, וגם בזמן התקפי אפילפסיה ישנן עדויות ל- NDE הכולל גם חוויה חוץ גופית – ODA"

באתר של הרשות למלחמה בסמים נכתב:

"בקרב למעלה ממחצית המשתמשים הורגשה התופעה שמכונה "K-hole" שמתבטאת בחוסר יכולת לנוע וכמעט שיתוק. לעתים הורגש מצב של "כמעט מיתה" שהתבטא בשמיעת קולות וצלצולים, ב"מסע" במהירות גבוהה דרך מנהרה חשוכה אל האור, באמונה בכך שאתה מת, בקשר טלפתי עם אלוהים, במראות עזים ותחושות של היפרדות מהגוף. מצבים כאלה גורמים לחרדה או פאניקה אצל חלק מהמשתמשים"

בעבר הפנה האתר "דעת אמת" (www.daatemet.org.il) את השאלה לפרופ' יובל שחר מהמחלקה להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון, רופא, איש מחשבים ומדען, ראש מרכז המחקר במערכות מידע רפואיות באונ' בן גוריון ונציג המזרח התיכון בוועדה המדעית המארגנת את הכנס העולמי למערכות מידע ברפואה שיתקיים בקיץ באוסטרליה, וזאת תשובתו:

"מוות קליני אינו אלא איבוד הכרה מוחלט לזמן קצר – כולל דום לב זמני — ללא מוות של המוח (אם כי תתכן בהחלט פגיעה חלקית בו). לדוגמא–עקב טביעה של מספר דקות, או התקף לב עם פגיעה בשריר הלב או בקוצב (קוצבים) הפנימי(ים) שלו (למעשה, יש יותר מאחד). במובן מסוים, גם ניתוח לב פתוח שכולל עצירת הלב ושימוש במכונת לב ריאה הוא סוג של מוות קליני. אכן, בעבר, היה החולה בדרך כלל עובר למצב של מוות סופי ומוחלט ממש, מצב שניתן לוודא היום ע"י בדיקה חשמלית של גזע המוח. בימינו, ניתן לעיתים ע"י פעולת החייאה מהירה, כגון הנשמה ו/או מתן הלם חשמלי ללב, להתחיל שוב את פעולת קוצב הלב ובעיקר את פעולת שאיבת דם רווי חמצן מהריאות ולהזרים דם מחומצן למוח. אגדות רבות קיימות בנושא, שמקשרות לכאורה מוות קליני עם אמונות דתיות. אנשים רבים תיארו לאחר ההחייאה ממוות קליני תופעות שהרגישו בעת איבוד ההכרה, אשר היה ביניהן דמיון מפתיע לכאורה, כגון הליכה במנהרה שהולכת ומצטמצמת, עם אור לבן בקצה המנהרה ועוד. היום ברור שרוב התופעות מקורן פיזיולוגי–בעיקר בגלל ירידה הדרגתית באספקת חמצן לעצב הראיה ולכן תופעת המנהרה הרשתית לא מקבלת חמצן ושדה הראיה מצטמצם לנקודה אחת. ואכן, תופעות דומות במידה מדהימה קורות גם בניסויים בהפעלת כוח כבידה (G) גבוה על טייסים ואסטרונאוטים במהלך אימונים בצנטריפוגה, דבר ששואב דם מהמוח וגורם למצב דומה (כולל אפילו איבוד ההכרה). הסברים דומים קיימים לגבי כל התופעות שתוארו. מעניין אגב שפרטי התופעות השונות שתוארו (למשל–לראות את ישו בקצה המנהרה) תלויים משום מה באמונתו הספציפית של האדם שחווה מוות קליני…"

עד כאן תשובתו המלומדת והממוקדת של פרופ' יובל שחר, בתקווה שהסירה ממך את הספק, ועל כך נוסיף:

אנשים בתרדמת חולמים לעיתים או סובלים מהזיות. הם לא מדווחים על שום חוויה מהעולם הבא, אלא על חזיונות שמוחם ייצר בעת עלפונם. פעמים רבות אנשים החווים חוויית סף מוות מעידים על זכרונות וחוויות שלכאורה נשמעות כאל טבעיות. בייניהן התחושה של המצאות או מעבר במנהרה; ראייה של אור לבן; חוויה של "יציאה מהגוף"; ואף חווייה של פגישה עם קרובים מתים או ישויות "עליונות". בעשורים האחרונים רופאים ומדענים חקרו את הנושא, ערכו סקרים, וביצאו ניסויים על מנת להבין טוב יותר את הסיבות והגורמים המשפיעים על אנשים החווים חוויית סף מוות. ההבנה של התהליכים המתרחשים במוח האנושי במהלך חוויות שכאלו עדיין אינה שלמה אולם המחקר המדעי בנושא בהחלט מצא הוכחות שחוויות סף מוות הן תהליך טבעי שנובע ממצבו של האדם הנתון במוות קליני.

מאמר וויקיפדיה בנושא מביא חלק מההסברים המדעיים וביניהם הציטוט:

"תופעות הדומות לחווית סף המוות נוצרות גם כשמזריקים לווריד 50-100 מ"ג סם הזיה הנקרא קטאמין (ketamine). הקטאמין חוסם קולטנים של גלוטמט שהוא מוליך עצבי חשוב בקליפת המח. במצב של חוסר חמצן פתאומי, נוצר שטף של גלוטמט שעשוי להרעיל תאי עצב. השערה רווחת היא שלמוח מנגנון הגנה מפני נזקו של עודף גלוטמט על ידי חסימת הקולטנים שלו, כלומר על ידי יצירת מצב הדומה לפעולת סם הקטאמין."

אין פה שום דבר מוזר או מפתיע, ובטח לא משהו "על טבעי".

העובדה שבמצב זה לאנשים יש חלומות מסוג מסויים ניתנת להסבר רפואי כפי שכבר הוסבר פה. אי אפשר להביא מפה ראיה יותר משאפשר להביא ראיה מסתם חלומות שחולמים בלילה. ישנן חוויות המשותפות לכל אלו העוברים "חווית סף המוות", כגון, האור שבקצה המנהרה, ואלו נובעות נטו מתוך התהליכים הקיצוניים שעוברים על המוח וניסיונותיו להגן על עצמו. חוויות אלו ניתנות לשחזור בקלות ע"י מניעת חמצן מהמוח, שימוש בסמים, או גירוי חשמלי של נקודה מסוימת במוח -וראה גם כאן סרטון המראה כיצד המדע משחזר חוויה חוץ גופית בתנאי מעבדה מבוקרים באמצעות מגנטים: http://www.youtube.com/user/vessel0of0light#p/u/29/ChJXZPqKnA4 – ומשם והלאה הדברים מושלמים ע"י הדמיון, ההיסטוריה והשיוך התרבותי של כל אדם ואדם. אני גם מציע לך לקרוא את הסעיף העוסק בכך (סעיף מס' 3) במאמר הבא באתר חופש: http://www.hofesh.org.il/religion_merchants/claims/confuse.html

הנה לפניך גם סרטון אשר מסביר על התופעה לרבות השימוש בסמים והזיות אחרות: [Secrets of the Supernatural – Near Death Experience – 1/5

לקריאת מחקרים בתחום ראה:

Near-death experiences confuse the brain – בנושא של שינה ו- NDE

Nde הוא תוצאה של גורמים טבעיים ופעילות ביולוגית כימית במוח

OBE הוא תוצר של פעילות מוחית המושפעת ע"י מחלה, שחרור כימיקלים או סמים ותרופות

דף ויקיפדיה בנושא

קטמין והשפעותיו על המשתמש

Ring, Kenneth. "Near-Death Experiences." In Encyclopedia of Death. Edited Robert Kastenbaum

לסיכום אנשים חווים את אותם הזיות ואשליות מן הסיבה שהם חשופים לאותה מדיה, ולאותם השפעות סביבתיות

רב הסיפורים הם כלליים ומכילים "הגדרות בלתי מוגדרות" ולא ניתן לקשור אותם לשום דת של ממש, אלא רק בדוחק ובדמגוגיה של המפרשים.

.[ http://www.thecheers.org/UFO-channel/article_1819_Night-visitors-and-alien-abductions.html%5D

לכל הסיפורים השונים והמשונים הקשורים לחוויה שלפני המוות ראה כאן:

http://www.near-death.com/%5D

מאחר ואני איני רואה את עצמי כמוסמך לדבר על הנושא, בו איני מבין דבר בתכלס, החלטתי לבזבז את זמני דווקא באיסוף "עדויות" של עוברי חווית סף המוות. הקץ' הוא שה"עדויות" הללו עומדים בניגוד גמור לרוח היהדות האורתודוקסית, ואם תבחר לקבל אותן, אין זה אלא מלמדך שישו הוא אכן בן האלוהים ושדמות האלוהים היא כשל גבר גדול מידות היושב על כיסא מפואר.

הכי הוטרדתי מהנקודה בה נותן התשובה הכריז כי "לא נמצא שום אדם שהעיד שראה את ישו או את מוחמד, זו סתם המצאה שהעלו חילוניים באתרי "חופש" אנטי דתיים למיניהם", כשהתיאורים מדתות אחרות רבות כל כך. אחר כך הוא גם סותר את עצמו ואומר שרק אחר כך קפצו על התיאורים הללו גויים ונתנו "תיאורים לא אמינים" שיצדיקו את דתם. אז לשיטתו יש או אין בנמצא "עדים" לישו?

כפי שתראה כאן בעוד רגע, יש יותר מידי מהם, ואם הוא מחליט שרירותית שתיאוריהם אינם אמינים, אומר לו: "כל הפוסל…."

http://www.youtube.com/watch?v=EnRZGLkp2M4

היא מתארת מסע בעיר שהמדרכה בה מרוצפת זהב ואבנים טובות ושני מלאכים עומדים בשעריה, ופגישה מחודשת עם קרובים וידידים. גם שולחים אותה ל"מסע בזמן" להסתכל על חוויות שעברה. אני מציע לך לראות את הכל, אבל שים לב למקומות הללו:

2:45 – היא פוגשת את ישו, וחזתה בו מגרש צבא של שדים מרושעים.

5:45 – ישו מחזיר אותה לרגע בו הוא נצלב, והיא מתארת את המראה של זה.

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s

הוא מתאר "הימשכות לעבר האור" תוך כדי שהוא חולף על פני כוכבים וגלקסיות, ומגיע למקום בו מצוי כל הידע שבעולם. כאן אין "מסעות בזמן" אל חוויות מעברו, אלא אלבום תמונות שהוא עובר עליו יחד עם אלוהים. שים לב במיוחד לקטע הזה:

2:30 – 5:00 – הוא פוגש את ישו, ורואה את אלוהים כדמות אדם היושב על כיסא ענקי, שמזמין אותו לשבת על ברכיו.

http://www.youtube.com/watch?v=xVi1GAHrILI

הוא מתאר דווקא "הימשכות אל החושך" ושדים תוקפים אותו, עד שהוא קורא לעזרת ישו.

6:35 – 8:30 – ישו מופיע ומרפא אותו ונושא אותו אל מקום הביניים שבין גן העדן לגהנום, שם הם פוגשים מלאכים.

9:00 – "בקיצור, הם הסבירו לי שכל מטרת קיומי היא לאהוב את אלוהים, לאהוב את השכנים שלי ולאהוב את עצמי. לצורך כך נבראתי". שלום ולהתראות לכל השעות המפרכות של לימוד תורה מיותר! ^_^

למיטב הבנתי, ישנם חוויות המשותפות לכל אלו העוברים "חווית סף המוות", כגון, האור שבקצה המנהרה, ואלו נובעות נטו מתוך התהליכים הקיצוניים שעוברים על המוח וניסיונותיו להגן על עצמו. חוויות אלו ניתנות לשחזור בקלות ע"י מניעת חמצן מהמוח, שימוש בסמים, או גירוי חשמלי של נקודה מסוימת במוח – ומשם והלאה הדברים מושלמים ע"י הדמיון, ההיסטוריה והשיוך התרבותי של כל אדם ואדם. אני מציע לך לקרוא את הסעיף העוסק בכך (סעיף מס' 3) במאמר הבא באתר חופש: http://www.hofesh.org.il/religion_merchants/claims…

אני בחרתי, מפאת חוסר ביצירתיות ובכוח, להתמקד ספציפית בנצרות. ה"עדויות" של אנשים ש"ראו" את ישו הן רבות וקלות לאיתור ביו-טיוב, אבל תהיה בטוח שלט חסרים "עדויות" מקבילות של מוסלמים על מוחמד ובני כל-דת-אחרת-ותהיה-זו-אשר-תהיה על האל/נביא המועדף עליהם, ובסיכומו של דבר – הדבר אותו הם דמיינו ואותו הם מתארים הינו תלוי תרבות וחינוך.

תראה לי אדם אחד שחונך כנוצרי או כמוסלמי או כהינדי או כמה-שלא-יהיה, ובעקבות חווית סף מוות וה"התגלות" שלכאורה עבר, המיר את דתו ליהדות. אני בספק רב אם תמצא אחד שכזה.

בברכה,

ליאור הלפרין

14 שנים •
לאברהם,

אם אתה ממש מתעקש, כנס לקישור הבא בנושא מוות קליני וחפש את המילה Jesus, זה יוביל אותך לכמה סיפורים:

http://www.bibleprobe.com/nde.htm

אתה יכול להיכנס גם לשם:

http://rico7.wordpress.com/2009/07/26/sasha-steels-near-death-experience-and-journey-to-heaven/

ולגבי מטיף נוצרי שריפא אנשים:

http://society.ezinemark.com/the-concept-of-faith-healing-and-benny-hinn-5617f1f6b7c.html

אגב, יש מאות ואלפי תוצאות בגוגל. פשוט תכניס את המילים הבאות:

בנושא מוות קליני: near death experience jesus

בנושא ריפוי של נוצרים: preacher pastor heal

אלי

14 שנים •
חברי ביהמ"ד היקרים

אתם פשוט מעולים – עושים טובה גדולה לאנשים ונותנים להם לראות את האמת עד כמה שהיא קשה וכואבת ומבלבלת – אבל מאוד משחררת .

אף בר דעת לא יכול להישאר אדיש באמונתו לנוכח תשובותכם המושכלות!

בהצלחה רבה!

דרור
14 שנים •
קודם כל אני העורך דין שכתב לך השאלה…אני עשיתי בדיקה מקיפה ועניינית לרבות מפגש עם אנשים שחוו מוות קליני עם דרוזים שזוכרים את הגלגול הקןדם שלהם עם יהודים שחוו בית דין של מעלה שאין להם מושג מלפני כן שיש דבר כזה בית דין של מעלה וכולם אמרו דברים זהים ששנשאלו ובצורה דומה שרק מומחה קבלה יודע שזה השאלות שנשאלים בעולם האמת לדוגמה האם נשאת ונתת באמונה?או האם ציפית לישועה?וכולם אחרו את אותם מילים בדיוק!!

יש לציין שאנו לא יודעים לגבי שאר הדתות ויתכן מאחר והשם רחמן ואוהב הוא נותן להם התגלות דומה לאמונה שלהם כדי לשכח את ההלם שנפרדו מהעולם הזה לעולם האמת

יתירה מכך יש ספרים של ד'ר ריימונד מודי שניתן להשיג בעברית ושל אליזבט קובלר רוס ועוד רבים שחקרו התופעה של מוות קליני מבחינה מדעית והגיעו למסקנה מוכחת שיש חיים לאחר החיים.

לגבי רופא האליל שעושה ניסים והאורי גלרים למינהם לרבות כמרים שעושים ניסים וכו למרות שלא בדקתי העניין אבל אני יודע לאחר לימוד תורת הגלגולים וקריאת ספרי קבלה בננושא ומחקר מעמיק בנושא אז אני יודע בוודאות שיש השואבים כוחם מהשדים והרוחות כמו סיאנס למשל …ועל ידי כוח כוחות הסיטרא מושכים אליהם מאמינים טיפשים ועל ידי כח ממשיך ההסתר שבו חפץ הבורא כדי לשלם שכר גדול יותר למי שיעמוד בכל הבלבולים למינהם…

תאמין לי כאדם משכיל ומבין אני יודע מאיםו אתה מגיע ומה אתה יודע אבל סמוך עליי אח יקר שאתה טועה ומטעה אני יכול להוכיח לך באמצעיים שכלתניים שהתורה אמת ושיש בורא לעולם ואין עוד מלבדו…

השם ירחם צדיק כי אתה עלול להיענש קשות על כל יהודי שתרחקי מיהדותו או משמירת מצוות וכל "הצלחה"שיש לך אח יקר מקורה בסיטרא אחרא שיש לך כוח כמעט זהה כמו האמת לשקר אותך ואת מאמינך השוטים…

כיצד תסביר הדרוזים שחזרו בגלגול וזוכרים במדויק הגלגול הקודם ונבדקו ואומתו סיפורהם על ידי פסיכולוגים?

דוגמא סיפורו של אדיב אבו עאסי שזוכר שהיה נועד אבו רוקן ושודר בערוץ הראשון עם מיכה לימור זה הוכחה חזקה לחיים לאחר המוות

ראה הסיפור בלינק הבא

http://www.youtube.com/watch?v=SwORcILg1Sk

אנשים שעברו היפנוט וחזרו בהיפנוט לגלגול קודם ותיארו מי היו בגלגול קודם לרבות דיברו בשפה שאין להם מושג כיצד הם ידעו לדברה כי אינם מכירים אותה בגלגול זה.

ראה למשל בחור זה שזוכר שהיה טייס בגלגול קודם וסיפורו נבדק ואומת וזה אחד מיני רבים שנמצא ברשת

http://www.ayalla.net/modules.php?name=live-media&file=cadena&cadena=1200

ישנם ילדים אוטסטים שזוכרים הגלגול הקודם ומתקשרים ומוסרים מידע שאין להם דרך לדעת וגם סיפוריהם אומתו

ראה הסיפור של גליה בלינק המצורף

http://vitaminim.org/1/index.php?PHPSESSID=iv6iqjdjg2svb3ghdd6jlf9d76&topic=3676.0

ישנו קוד תנכ"י מוצפן בתורה שרק בתורה נמצא ברמת דיוק של אחד למליונים ונמצאו דרכו אירועים הסטוריםם שקרו וכאלו שנמצאו עוד לפני שקרו כמו למשל חיזוי רצח רבין כולל שם הרוצח ואף בהתבסס על קוד זה רבין הוזהר אך לא האמין ותוך מספר חודשים נרצח

לינק לספרו של מייקל דרוזנין בעברית הצופן התנכ"י

http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=57648

סיאנסים שעשו אנשים והורידו רוחות שאמרו להם שרק חזרה ליהדות זה האמת ושדת משה אמת היא

ראה סיפור מחזק זה על חיילי צה"ל החילוניים שעשו מאות סיאנסים ומה נאמר להם לרבות שהמיתו שניים מהם והחזירו אותם לחיים ושניהם חוו חוויה חוץ גופית מדהימה ומתארים בפרטי פרטים מה עברו ..סרט זה מוכיח שתופעה זאת אמת. כמובן שאסור לעשות סיאנסים והיהדות אוסרת על כך בכל תכלית

אבל מליוניי אנשים בעולם עשו והצליחו כולל אנשים שאני מכיר אישית

http://www.tora1.com/sratim/siansim_bazava.WMV

חוויה של בית דין שמעלה שמתארת על ידי חילוניים בדיוק באותם מילים תמצא בלינקים הבאים:

סיפור של אשר מסעוד ביטון מקרית שמונה

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1849

סיפור של משה לוי צעיר מצרפת עולה חדש בן 26

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1361

סיפורו של ניר אבוגאן צעיר תל אביב חילוני שמתאר בדיוק מפליא מה עבר דברים שלא ידע על קיומם ובטח לא בדרך ששנשאל

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1362

סיפורו של שרון נחשוני שמת מוות קליני והגיע לבית דין שלמעלה

http://www.youtube.com/watch?v=bBvbIUTgngc&feature=related

סיפורו של מנהל בידיעות אחרונות החילוני לגמרי שהיה אטאסיט לפני כן וראה דברים שלא מעולם זה

http://acheinu.co.il/?CategoryID=209&ArticleID=3458

סיפורה של רויטל לוי שהייתה בבית דין של מעלה חילונית גמורה ומתארת גם כן באותם מילים את השאלות שנשאלה :

http://www.youtube.com/watch?v=MnjalAK2THM

סעדה אישה שחוותה מוות קליני והייתה בבית דין של מעלה

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1365

דביר אדם שחווה מוות קליני והיה בבית דין של מעלה

http://m424.com/dvir_report.html

ועכשיו אוסיף את סיפורי האישי קוראין לי ערן בן עזרא ואני עורך דין ישראלי ואמריקאי ..ביום אחד בהיותי חילוני גמור חלמתי חלום זה היה 30 לדצמבר 2008 התגלו לי מלאכים בחלום שהיה הכי אמיתי שאי פעם חלמתי התעוררתי בבעתה שיש דבר כזה כי ידעתי שחלום אמת היה כי נתנו לי להרגיש כאילו אני ער ץץבאותו היום הגעתי מוקדם למשרדים שלי במיאמי ובלי הסבר בהיתי במצלמות האבטחה שבמשרדי שכאשר נדיר שאני מביט בהן ולתדהמתי אני רואה מלאך עף במשרד דרך מצלמות האבטחה ..הייתי בשוק מוחלט ממה שאני רואה יצאתי מייד ולא ראיתי כלום בעין כאשר נבדקה ההקלטה ראיתי בבירור וידאו של 4 שניות שמקליט המלאך אף במשרד שלי העליתי וחדאו זה לפייס בוק שלי אשמח לאשר כל מי שמעוניין לראות תמונות אלו אצלי בפייסבוק בלינק המצורף

אז מנסיוני האישי השם עשה לי נס שאני יתעורר לתשובה והראה לי שמו עיני שיש מאלכים ויש כוחות רוחניים שלא מהעולם הזה ויש בידי ההוכחה ראו במו עינכם:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000130729269

אז לאור כל העדויות האלו שהן טיפה בים כיצד ניתן לטעון שאין דין ואין דיין

אתה חייב להבין שכדי להשאיר הסתר ולעשות את הבחירה בחיי התורה השם נתן לשטן שהוא היצר הרע והוא הסיטרא אחרא כוח לשקר וששקריו יהיו משכנעים מאוד כדי שתהיה בחירה אמיתית אבל משכיל יבחן ויבדוק ויגלה שכל העולם הזה הוא שקרי ושתורת משה אמת היא ולגבי כל הסתירות בגמרא מדובר בדעות מנוגדות שעליהן נאמר אלו ואלו דברי אלוקים חיים ואין הם הוכחה שכל תורת משה אינה אמת להיפך הדבר…התורה שרדה אלפי שנים ולא השתנתה במהות כהוא זה!!אשמח לשמוע דעתך אח יקר ?

שלך עו"ד ערן בן עזרא

14 שנים •
"יש לציין שאנו לא יודעים לגבי שאר הדתות ויתכן מאחר והשם רחמן ואוהב הוא נותן להם התגלות דומה לאמונה שלהם כדי לשכח את ההלם שנפרדו מהעולם הזה לעולם האמת"

יתכן בהחלט! כמו שיתכן שאנשי ההינדו בעצם צודקים ואלוהים מראה ליהודים התגלות שמתאימה לאמונה שלהם, כדי גם לשכח את ההלם.

עם טיעון כזה לא הייתי נותן לך להגן בבית משפט על החתול שלי.

איתי

14 שנים •
בתחילה חשבתי שדעת אמת כתב כאילו ערן או מישהו כותב ואח"ז נכנסתי לפייסבוק וזה נראה באמת מעניין כל הקטע שם לא קראתי כולו רק ראיה אחד לאמיתו של היהדות שבפסוקי נביא המדבר מענין גוג ומגוג מרומז שמו של אובאמה משום שהיא יתחיל המלחמה זה באמת משכנע רק אני רוצה לשאול אם במשך הימים יתגלה ח"ו שאובאמה לא התחיל מלחמת גוג ומגוג אז לכאורה זהו ראיה מאוד משכנעת שהתורה היא בולשיט………

שראלי
14 שנים •
ערן יתעורר??

כלל לא בטוח.

האמת מטרידה ,עוקצת, תובענית וטובענית.

ערן מחפש שלווה .

ערן מחפש סימן קריאה בים של סימני שאלות.

ערן מחפש "שמיכת פוך" מרגיעה וחמימה.

ערן רוצה "לישון"!!

ישראל

14 שנים •
כתבתי תגובה מעודכנת לישראל ולכל החברה שאני מבטיח לכם אחים יקרים וטועים שאם תראו את כל הוידאויים ששמתי לינק אליהם ותקראו הספרים ששמתי אליהם לינק תשנו את דעתכם מן הקצה אל הקצה ותווכחו שיש בורא לעולם ושהתורה אמת ב100%….

מי שמשכיל יחקור ויבדוק אשמח לשמוע את דעתכם

קודם כל אני העורך דין שכתב לך השאלה הזאת למעלהבתשובה זאת תמצא עוד הוכחות ולינקים לתשובתי הקודמת שמוכיחה עוד יותר שהתורה אמת ושיש חיים לאחר החיים…בדקו בעצמכם ותראו שכך הדבר… אני עשיתי בדיקה מקיפה ועניינית כולל מפגש עם אנשים שחוו מוות קליני עם דרוזים שזוכרים את הגלגול הקןדם שלהם עם יהודים שחוו בית דין של מעלה שאין להם מושג מלפני כן שיש דבר כזה בית דין של מעלה וכולם אמרו דברים זהים ששנשאלו ובצורה דומה שרק מומחה קבלה יודע שאלו השאלות שנשאלים בעולם האמת לדוגמה האם נשאת ונתת באמונה?או האם ציפית לישועה? האם קבעת עתים לתורה?וכולם אמרו את אותם מילים בדיוק!!..גם היום רוב האנשים שאפילו בדת לא מכירים מושגים אלו אלא אם למדו את תורת הסוד..ואנשים אטאסטים או חילוניים גמורים ללא קירבה לדת לא יכולים להמציא משפטים אלו.מס אנשים שם פגשו אנשים שלא הכירו ושראו אותם בעולם הזה התעלפו שזיהו אותם כגון רב שסינגר על שלום רפפוררט או הרב אליעזר ברלנד הצדיק שהגן על רויטל לוי חילונית שהייתה בבית דין של מעלה שלא ראתה או שמעה עליו מעולם ושראתה את תמונתו על ידי אחד האברכים שלו שהגיע לביתה התעלפה במקום..אני מצרף לינקים לכתבות ולוידאויים הללו שתבדקו בעצמכם !1כולנו מחפשים את האמת ..תנסו להיות שופטים אובייקטיבים ולא עורכי דין שמייצגים צד אחד ולא משנה אם הצד הזה הוא הצד הטועה.אז אם תשאל למה השם השאיר חורים כאלו גדולה בתורה ונתן סימני שאלה שעלולים לסדוק האמונה ..זה גם רק בשביל להשאיר לך את הבחירה בין האמת לשקר ואם תתאמץ תראה שזה שקר כל "החורים"הללו ..השם נתן מספיק סימנים והוכחות חד משמעיות שכלתניות שנדע שהוא קיים ותורת משה אמת היא.

יש לציין שאנו לא יודעים לגבי שאר הדתות ויתכן מאחר והשם רחמן ואוהב הוא נותן להם התגלות " דומה" לאמונה שלהם כדי לשכח את ההלם שנפרדו מהעולם הזה לעולם האמת או שהם מפרשים את הדמויות שראו כדמויות מהאמונה שלהם דהיינו הנוצרים מפרשים את המלאך גבריאל למשל כישו והמוסלמים כמוחמד ..אבל איש מהם לא היה בבית דין של מעלה ותיאר מה חווה בבית דין של מעלה ..שזאת חוויה שחוו רק יהודים ולרוב יהודיים חילוניים שאין הם מושג בגרוש על הדת שלנו חוו ומתארים בפרטי פרטיים מדוייקים מסודות הקבלה ובאותם מילים ממש מה עברו ומה ראו וכולם ללא יוצא מן הכלל הופכים למאמינים.

יתירה מכך יש ספרים של ד'ר ריימונד מודי שניתן להשיג בעברית ושל אליזבט קובלר רוס ועוד רבים שחקרו התופעה של מוות קליני מבחינה מדעית והגיעו למסקנה מוכחת שיש חיים לאחר החיים.

הלינק לספרו של דר ריימונד מודי (קראתי הספר והוא הוכיח בצורה מדעית חד משמעית שיש חיים לאחר החיים:

זה התקציר על הספר:

"תיאורי – מקרים ממשיים מגלים, כי יש חיים לאחר המוות. ספר מדהים זה, מציג חוויות אמיתיות של למעלה ממאה אנשים שהוכרזו "מתים" מבחינה קלינית וחזרו לחיים. התיאורים כה דומים, כה מלאי – חיים, כה חיוביים… מחקרו של ר"ר מודי וההשוואה למיתוסים ולגישות דומות לנושא בתרבויות עתיקות, עשויים לשנות לתמיד את השקפתה של האנושות על החיים, על המוות, ועל הישרדות הרוח. הספר תורגם עד כה לעשרים שפות ויותר. "מחקר מן הסוג שמציג הד"ר מודי בספר זה הוא שיאיר עיני רבים ויאשר את מה שלימדו במשך אלפיים שנה – כי יש חיים לאחר המוות. " ד"ר אליזבת קובלר – רוס"

http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=37413

בלינק הבא תמצא לינק לספרה של ד'ר אליזבת קובלר רוס שמתאר ומוכיח שיש חיים לאחר החיים לאחר מחקר של 50 שנה שעשתה על מתים קליניים:

http://www.amazon.com/Life-Lessons-Experts-Mysteries-Living/dp/0684870754

לגבי רופא האליל שעושה ניסים והאורי גלרים למינהם לרבות כמרים שעושים ניסים וכו'… למרות שלא בדקתי העניין ,אבל אני יודע לאחר לימוד תורת הגלגולים וקריאת ספרי קבלה בנושא ומחקר מעמיק בנושא אז אני יודע בוודאות שיש השואבים כוחם מהשדים והרוחות כמו סיאנסים למשל …ויש שממש מכרו את נשמתם לשטן לרוב מבלי ידעתם וחלקם אף בידיעה ברורה שזה מקור כוחם,והשטן והשדים ושאר המזיקים ,מסייעים בידם כדי להמשיך לצור ספקות בנפש המאמינים .כוחות אלו כמו אצל הרופא אליל ובעלי "הכוחות" למינהם מקורם לרוב בכוחות הסיטרא אחרא(הצד האחר שלפי הקבלה הוא השטן והוא היצר הרע ששולט על כל כוחות האופל למינהם והוא מלאך המוות הרשע והרע שתפקידו ליצור מסכה של שקרים כדי להעלים האמת שזה עולם השקר וכל מטרת העולם הזה הוא נסיון על מנת לקבל שכר נצחי וכמובן עיצוב תכונות ומידות הנשמה לחיי הנצח ..אם תרצה מחנה אימוניים לרוח והנשמה)אותם רופאי אליל ובעלי "כוחות" שאינם עובדים לשם שמיים כמו רבנים צדיקים ויראי השם שמקיימים את כל המצוות שבתורה, מושכים אליהם מאמינים טיפשים ועל ידי כח זה ממשיך ההסתר שבו חפץ הבורא כדי לשלם שכר גדול יותר למי שיעמוד בכל הבלבולים למינהם…על ידי שבכל זאת התגבר על הבלבולים ומצא כי השם קיים..כפי שאמר דוד המלך בתהילים השם בודק "היש משכיל הדורש את אלוהים"

למה צריך משכיל ולא היש טיםש הדורש את אלוהים?כי אכן רק משכיל ידע בוודאות לאחר שחקר ובדק כי השם קיים ולכן אתה רואה כל כך הרבה פרופסרים וראשי פקולטות ואנשים משכילים שחוזרים בתשובה לאחר שחקרו ומצאו שהכל אמת

ראה הלינק המצורף על כל הפרופסרים והמדענים והרופאים שחזרו בתשובה

http://www.youtube.com/watch?v=Iols4Vm2Zbc

והם ואני כולנו בדקנו ומצאנו שתורה אמת מעל לכל ספק

אני עורך דין ישראלי ואמריקאי שעבר את בחינות לשכת עורכי הדין בארה"ב (ניו יורק) ב10% הציונים הכי גבוהים בכל הזמנים של ארה"ב כאשר אנגלית איננה שפת אימי ולכן קשה להאשים אותו כטיפש..לא עברתי שום משבר ושום תקלה בחיי להיפך אני עו"ד שהתעשר ממקצוע עריכת הדין ,נראה טוב מאושר מחזיק נכסי נדל"ן בכל העולם חיי חיים של כוכב קולנוע ולא הייתי מתקרב לשם אלמלא חקרתי וראיתי שהכל אמת !! מעבר לניסים שמעל הטבע שהשם עשה לי שאדע ולא האמין בלבד שהוא קיים!!!אפרט חלק מניסים אלו בהמשך למכתבי זה.

תאמין לי כאדם משכיל ומבין אני יודע מאיפה אתה מגיע בשאלותייך ובתהיותך, כמו כן אני יודע מה אתה יודע ויותר! רק השנה השקעתי מעל ל3000 שעות מחקר בנושא ..לא פחות מ10 שעות ביום כל יום כבר מעל לשנה !וככל שחקרתי מצאתי כמה התורה אמת ..נכון ראיתי הסתר דברים שאלמלא הייתי משכיל אני מבין איך יכול אדם ליפול מאמונתו ,אבל אם יחקור עוד יבין שזה רק עוד טריק של היצר הרע שיש לו כח אדיר שניתן לו מהשם יתברך כדי שימר ההעלם של העולם ולכן נרא העולם עולם מלשון העלם שיש בעולם זה .אבל סמוך עליי אח יקר שאתה טועה ומטעה את הרבים אני יכול להוכיח לך באמצעיים שכלתניים שהתורה אמת ושיש בורא לעולם ואין עוד מלבדו… במיוחד תזכור שמזכה הרבים כפי שאתה יודע אם אני צודק זוכה לזכויות אין סופיות והוא שותף במצוות של מי שקירב והפוךף מי שמרחיק יהודיים יענש בכל החומרא …נאמר בגמרא עדיף שתמית מישהו פיזית מאשר תרחקי שומר מצוות מהשם על ידי ניצול בורותו וחוזר הזמן שלו לברר האמת ..שלא לדבר שהיצר הרע מסייע בידך ובידו לרדת מהתורה ומקים מצוותיה שכן ליצר יש ארסנל של תשלומים זמנניים כגון זימה ניאוף בחורות כסף מאכלים ועוד ועוד תשלומים "במזומן" כדי שיהיה לו כלים להלחם באמת שהתורה אמת.הרי לא הגיוני שאדם שידע האמת יסכים לנכור את חיי הנצח בהנאה של רגע?!!! מכאן שכל מי שלא מקיים התורה לא יודע כי לא חקר או שחקר והוטעה על יד היצר הרע שהוא תחמן גדול .נאמר על היצר הרע שיש לו שכל כמו כל השכלים של כל האנושות יחד ..אז תבין הוא מילארד פעם איינשטיין ולכן מי מסוגל לעמוד מולו או מול הטריקים שלו?!רק מי שלומד תורה ומתחזק בלי הפסקה יצליח כי השם יסייע בידו להתגבר על יצרו ..נאמר בתורה בראתי יצר הרע ובראתי לו תבלין ..תורה!

השם ירחם צדיק כי אתה עלול להיענש קשות על כל יהודי שתרחיקו מיהדותו או משמירת מצוות וכל "הצלחה"שיש לך אח יקר מקורה בסיטרא אחרא ,גם אם נדמה לך שיש לך כוח כמעט זהה כמו האמת שכן מה שאתה מאמין בו ומוכר אותו למאמינך השוטים או עדיין שקר

השם ירחם אני שופט אותך ואותם לכף זכות כי אני בטוח שבתמימות נוח לכם להאמין ולהצדיק הצד שלכם אבל אתה אדם משכיל תחקור בכל הכוח מבטיח לך שתראה שאתה טועה אח יקר.

כיצד תסביר הדרוזים שחזרו בגלגול וזוכרים במדויק הגלגול הקודם ונבדקו ואומתו סיפורהם על ידי פסיכולוגים?

דוגמא סיפורו של אדיב אבו עאסי שזוכר שהיה נועד אבו רוקן ושודר בערוץ הראשון עם מיכה לימור זה הוכחה חזקה לחיים לאחר המוות

ראה הסיפור בלינק הבא

http://www.youtube.com/watch?v=SwORcILg1Sk

אנשים שעברו היפנוט וחזרו בהיפנוט לגלגול קודם ותיארו מי היו בגלגול קודם לרבות דיברו בשפה שאין להם מושג כיצד הם ידעו לדברה כי אינם מכירים אותה בגלגול זה.

ראה למשל בחור זה שזוכר שהיה טייס בגלגול קודם וסיפורו נבדק ואומת וזה אחד מיני רבים שנמצא ברשת

http://www.ayalla.net/modules.php?name=live-media&file=cadena&cadena=1200

ישנם ילדים אוטסטים שזוכרים הגלגול הקודם ומתקשרים ומוסרים מידע שאין להם דרך לדעת וגם סיפוריהם אומתו

ראה הסיפור של גליה בלינק המצורף

http://vitaminim.org/1/index.php?PHPSESSID=iv6iqjdjg2svb3ghdd6jlf9d76&topic=3676.0

ישנו קוד תנכ"י מוצפן בתורה שרק בתורה נמצא ברמת דיוק של אחד למליונים ונמצאו דרכו אירועים הסטוריםם שקרו וכאלו שנמצאו עוד לפני שקרו כמו למשל חיזוי רצח רבין כולל שם הרוצח ואף בהתבסס על קוד זה רבין הוזהר אך לא האמין ותוך מספר חודשים נרצח

לינק לספרו של מייקל דרוזנין בעברית הצופן התנכ"י

http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=57648

סיאנסים שעשו אנשים והורידו רוחות שאמרו להם שרק חזרה ליהדות זה האמת ושדת משה אמת היא

ראה סיפור מחזק זה על חיילי צה"ל החילוניים שעשו מאות סיאנסים ומה נאמר להם לרבות שהמיתו שניים מהם והחזירו אותם לחיים ושניהם חוו חוויה חוץ גופית מדהימה ומתארים בפרטי פרטים מה עברו ..סרט זה מוכיח שתופעה זאת אמת. כמובן שאסור לעשות סיאנסים והיהדות אוסרת על כך בכל תכלית

אבל מליוניי אנשים בעולם עשו והצליחו כולל אנשים שאני מכיר אישית

http://www.tora1.com/sratim/siansim_bazava.WMV

חוויה של בית דין שמעלה שמתארת על ידי חילוניים בדיוק באותם מילים תמצא בלינקים הבאים:

סיפור של אשר מסעוד ביטון מקרית שמונה שהיה בבית דין של מעלה וראה דברים שאין לו דרך לשקר ולהמציא מה גם שעדותו מאוד רגשנית כולל בכי רב לכל אורכה

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1849

סיפור של משה לוי צעיר מצרפת עולה חדש בן 26

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1361

סיפורו של ניר אבוגאן צעיר תל אביבי חילוני לשעבר שמתאר בדיוק מפליא ובצורה רגשנית מה עברבבית דין של מעלה ,כולל דברים שלא ידע על קיומם ובטח לא בדרך ששנשאל וגם הוא השתמש באותם מילים שהזכרתי קודם בשאלות שנשאל

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1362

סיפורו של שרון נחשוני שמת מוות קליני והגיע לבית דין שלמעלה ונשאל שאלות בדיוק כמו ניר אבוגאן ורויטל לוי ומשה לוי ואשר מסעוד ביטון שמאמתות שאכן היה בעולם האמת וכל שעבר אמת היה

http://www.youtube.com/watch?v=bBvbIUTgngc&feature=related

סיפורו של מנהל בידיעות אחרונות החילוני לגמרי שהיה אטאסיט לפני כן וראה דברים שלא מעולם זה היה בבית דין של מעלה

וכך אמר:

"הנשימה נעצרת כשמגיע שלום לרגע הדרמטי ביותר , המפגש הראשוני פנים אל פנים עם הניצול והמציל "למרות שהכנתי את עצמי , הצטמררתי. מייד כשניכנס הרב שמעון לחדר, החל כל גופי לרעוד. הבנתי שאכן יש חיים לאחר המוות: יש מי שמשגיח על העולם ורואה כל מה שאתה עושה: לפתע ראיתי את תווי הפנים שראיתי בבית הדין –לא היה לי

http://acheinu.co.il/?CategoryID=209&ArticleID=3458

סיפורה של רויטל לוי שהייתה בבית דין של מעלה חילונית גמורה ומתארת גם כן באותם מילים את השאלות שנשאלה :

http://www.youtube.com/watch?v=MnjalAK2THM

סעדה אישה שחוותה מוות קליני והייתה בבית דין של מעלה ומתארת גם כן באותם מילים מה עברה

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1365

דביר אדם שחווה מוות קליני והיה בבית דין של מעלה

http://m424.com/dvir_report.html

בוידאו הבא ישנם עשרות אנשים שחוו מוות קליני כולל קיבוצניקית חילונית שלא ידעה שיש דבר כזה אלוקים או דת חשבה שהכל שקרים כולל איש מוסד שמת מוות קליני כולל מספר אנשים נוספים שרואיינו בטלויזיה בתוכנית של קובי מידן על המוות הקליני

http://www.youtube.com/watch?v=rkbCSmOD-bI

גדעון פריזנאט מצפת שהיה חילוני ומת במקרר והיה בעולם האמת וחזר לחיים

http://www.youtube.com/watch?v=5T9Ifvd5Bh4&feature=related

אשה חילונית שהייתה בעולם האמת וראתה את גהינום (שאול )ומתארת מה ראתה שם:

http://www.youtube.com/watch?v=8Yy_5aFSKYg&feature=related

איש מסתערבים שחווה מוות קליני והיה בבית דין של מעלה מתאר כל שעבר:

http://www.youtube.com/watch?v=ZKy8SJesGIc&feature=related

שמעון אוחנה חייל בן 20 שמת מוות קליני היה העולם האמת ראה וחווה בית דין של מעלה מתאר מה עבר פגש את קרוביו שנפטרו ולא רצה לחזור אך הוכרח לחזור:

http://www.youtube.com/watch?v=oQ05a6cvzOI

סיפורה המדהים של אשה עיוורת מלידה שלראשונה בחיי יכלה לראות כאן תראו את סיפורה של ויקי נורטוק מאנגליה שהיא עיוורת מלידה שמתה מוות קליני ויצאה מגופה ומתארת מה ראתה:

http://www.youtube.com/watch?v=_tw-S4T0PIs

רחל נועם קיבוצניקית שחוותה מוות קליני בגיל 20 לאחר שפיגום נפל עליה מקומה חמישית ומתארת מה ראתה

http://www.youtube.com/watch?v=QUfcztzf2qA

סיפורה של אחות בשם התר סלואן שחוותה מוות קליני ומתארת כמו כולם את אותה חוויה והיה לה את כל השלבים של מוות קליני עמוק

http://www.youtube.com/watch?v=hdl6VU-cdOg&feature=related

כתבה תיעודית של הביביסי הבריטי של שעה שלימה שהוכחה מעל לכל ספק בצורה מדעית שיש הוכחות מוצקות וחד משמעיות שיש חיים מחוץ לגוף ושיש חיים לאחר המוות

מחקר של שלושה רופאים הוכיח בצורה חד משמעית שיש עולם הבא ראו בכתבה זאת יש לה עוד חלקים ביוטיוב באנגלית עם תרגום לעברית:

http://www.youtube.com/watch?v=GMtDogTipR8&feature=related

כתבה יפה שמוכיחה שיש חיים לאחר החיים עם הוכחות של גלגוליי נשמות מדקה חמישית

http://www.youtube.com/watch?v=0lsR3NZaMFg&feature=related

דיבוקים- תופעה שנקראת דיבוקים שזה נשמה של חוטא שנמצאת בכף הקלע שזה חמור מגהינום בגין חטאים חמורים (כגון רציחות ובגידות של נשים נשואות ועוד..)שנכנסת באדם חוטא ומציקה לו

מומלץ לקרוא את ספרו של הרב הצדיק הרב יהודה פתייא שהיה מגרש דיבוקים וזה היה כל מקצועו..רב זה כתב את הספר "רוחות מספרות"

בלינק הבא תוכלו לקרוא העתק של הספר רוחות מספרות ועדויות אלו מאוד מחזקות ומוכיחות שאכן יש חיים לאחר החיים ניתן להוריד הספר בן 78 עמודים בחינם למחשב :

http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=34998&pgnum=1

הרצאה על דיבוקים:

http://www.youtube.com/watch?v=SeBZgD14lsU

הרב בצרי מנסה להוציא דיבוק מאברך מברזיל בלינק זה תראו וידאו (הרב בצרי הינו נכדו או נינו של הרב יהודא פתייא שכתב את הספר רוחות מספרות שהעליתי כאן לינק אליו)

http://www.youtube.com/watch?v=qyrvF2s9P_4&feature=related

הכתבה בטלויזיה הישראלית על הדיבוק שבאברך מברזיל האברך דיבר שלא מפיו בשפה העברית שהוא לא אמור לדעת אותה כלל

http://www.youtube.com/watch?v=3KTgz_qhsuA&feature=related

הילות-מחקר שמוכיח שיש הילות לכל אחד מאיתנו ואיך צבע ההילה משתנה עם טלית ותפילין ולעומת זאת ששמו שמיכה על הבן אדם הצבע לא השתנה

בוידאו זה החוקר זבולון רבייב מוכיח שהתורה אמת לפי מחקר ההילות שכל אחד יכול לנסות בבית אם ירכוש ציוד פשוט זה ..בלינק הבא ההרצאה עם ההוכחות שמוכיחות שהתורה אמת

http://www.youtube.com/watch?v=IIdYCKGdJ5o

הוכחה שיש צדיקים שברכתם מעל הטבע בסרט הבא שעשה ערוץ 2 על הרנטגן הרב איפרגן הצדיק מובאות הוכחות חד משמעיות על ניסים מעל הטבע שעה ועושה הרב הצדיק שמוכיחות שיש חיים לאחר החיים ויש עולם רוחני נסתר .שיש בורא לעולם ושיש ניסים מעל הטבע רק עיוור ימשיך להכחיש אחרי כל ההוכחות הללו

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3563475

ועכשיו אוסיף את סיפורי האישי קוראים לי ערן בן עזרא ואני עורך דין ישראלי ואמריקאי ..ביום אחד בהיותי חילוני גמור חלמתי חלום זה היה 30 לדצמבר 2008 התגלו לי מלאכים בחלום שהיה הכי אמיתי שאי פעם חלמתי התעוררתי בבעתה שיש דבר כזה כי ידעתי שחלום אמת היה כי נתנו לי להרגיש כאילו אני ער ,באותו היום הגעתי מוקדם למשרדים שלי במיאמי ובלי הסבר בהיתי במצלמות האבטחה שבמשרדי ,שכאשר נדיר שאני מביט בהן ולתדהמתי אני רואה מלאך עף במשרד דרך מצלמות האבטחה!! ..הייתי בשוק מוחלט ממה שאני רואה יצאתי מייד ולא ראיתי כלום בעין רגילה, כאשר נבדקה ההקלטה ראיתי ביחד עם עובדיי והשכנים שבאו לראות הדבר ,בבירור וידאו של 4 שניות שמקליט המלאך עף במשרד שלי העליתי תמונות מהוידאו זה לפייס בוק שלי ,אשמח לאשר כל מי שמעוניין לראות תמונות אלו אצלי בפייסבוק בלינק המצורף

אז מנסיוני האישי השם עשה לי נס שאני יתעורר לתשובה והראה לי במו עיני שיש מלאכים ויש כוחות רוחניים שלא מהעולם הזה למען אדע ולא סתם אאמין שיש בורא לעולם והכי חשוב שיש בידי ההוכחה ראו במו עינכם אצלי בפייסבוק בלינק הבא:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000130729269

אז לאור כל העדויות האלו שהן טיפה בים כיצד ניתן לטעון שאין דין ואין דיין?

אתה חייב להבין שכדי להשאיר הסתר ולעשות את הבחירה בחיי התורה השם נתן לשטן שהוא היצר הרע והוא הסיטרא אחרא כוח לשקר וששקריו יהיו משכנעים מאוד כדי שתהיה בחירה אמיתית אבל משכיל יבחן ויבדוק ויגלה שכל העולם הזה הוא שקרי ושתורת משה אמת היא ולגבי כל הסתירות בגמרא מדובר בדעות מנוגדות שעליהן נאמר אלו ואלו דברי אלוקים חיים ואין הם הוכחה שכל תורת משה אינה אמת להיפך הדבר…התורה שרדה אלפי שנים ולא השתנתה במהות כהוא זה!!אשמח לשמוע דעתך אח יקר ?

שלך עו"ד ערן בן עזרא

14 שנים •
ערן, אתה כותב ומעתיק כל כך הרבה שזה מתיש.

מה שלא הבנתי עוד – איך אתה יודע שאתה לא אמור לחזור בתשובה ולקבל את ישו או דווקא את המסר של מוחמד?

על בסיס מה אתה מאמין שהחוויות שחוו יהודים לאחר המוות נכונות יותר מהחוויות שחוו מוסלמים נוצרים או בודהיסטים?

כך יתכן שאתה תבוא על דינך ביום מן הימים על כך שאתה מרחיק אנשים מהאמת היחידה שישו הביא לעולם.

איתי

14 שנים •
הממ.. כלומר כשדרוזים חווים גלגול נשמות זה לא מוכיח את נכונותה של הדת הדרוזית, כשאורי גלר עושה כל מיני להטים אז:

'אתה חייב להבין שכדי להשאיר הסתר ולעשות את הבחירה בחיי התורה השם נתן לשטן שהוא היצר הרע והוא הסיטרא אחרא כוח לשקר וששקריו יהיו משכנעים מאוד '

אז אולי מה שאתה בדקת וראית הם 'שקרים משכנעים מאד' ודווקא המטיף הנוצרי שעושה להטים הוא הוא שליחו של הבורא עלי אדמות?

אולי היה זה השטן שגרם לך לראות מלאך עף דרך מצלמת האבטחה שלך?

הרי כעורך דין, לו היה לך עד שהיה מעיד על דברים כפי שתיארת היית קורע אותו לגזרים על דוכן העדים (אני מקווה) האם אינך יכול לראות בעצמך עד כמה הדברים שתיארת מעידים על חוסר איזון נפשי כלשהו (סליחה על ההתנשאות אבל ככה זה היה נראה גם לך לו קראת את הדברים באוביקטיביות).

עוד ספר שאני ממליץ עליו הוא 'העולם רדוף השדים' של קארל סגאן, מדובר במדען אמריקני ידוע שכתב ספר שאין בינו ובין הדת היהודית כמעט כלום (הוא מזכיר את הרמב"ם לטובה בתור זה שאמר 'ולא יאמין בדברים האלו אלא פתי') והוא מודאג כאיש מדע מכך שדווקא בתקופה המודרנית יש נהייה אחרי המיסטיקה וכל קשקשן בגרוש יכול למצוא לו קהל מאמינים. היה לו עמית , פסיכיאטר ששאל אותו לגבי סיפורי אנשים על חייזרים שחטפו אותם. סגאן אמר לפסיכיאטר שהנושא הוא יותר בתחום שלו מאשר בתחום המדעים המדוייקים והפסיכיאטר התחיל לחקור את הנושא ועבר לצד השני – האנשים היו כל כך משכנעים בתיאורי החטיפה שלהם (שחזרו על דברים מסויימים שוב ושוב אצל כולם) שהוא השתכנע שהם אכן נחטפו.

עכשיו, אישית אני לא מאמין כמובן בדברים אלו אבל כמו שטענתי קודם, אם אני מאמין למי שחווה מוות קליני ומספר על חיים אחרי המוות אני גם צריך להאמין למי שנחטף לחללית על ידי חייזרים ירוקים, למה שאחד יהיה מה'סיטרא אחרא' והשני לא?

בעצם ירון ידען ענה את התשובה הכי נכונה כבר בהתחלה, כל מי שמסתמך על מתים קליניים, אוטיסטים ודילוגים בספרי הקודש מודה למעשה שסיפורי התורה ,במקרה הטוב, אינם משכנעים.

תשאל את עצמך עורך דין יקר – האם אלברט איישטיין היה צריך להביא ראיה מהמתים כשפירסם את תורת היחסות שלו? האם דארווין עשה סיאנסים כדי להוכיח את תורת האבולוציה? למה לואי פסטר מצא את החיסון לכלבת ולא אף רב שחקר בגמרא?

אני מקווה שתתעשת ותחזור לעצמך יום אחד למרות שאני בטוח שיהיה לך קשה להודות שהעדפת את השקר על פני האמת בתקופה מסויימת בחייך.

עדו
14 שנים •
לעו"ד היקר ..אני חייב לציין שהצלחת לבלבל אותי אני הרבה חקרתי בנושא הזה תאמין לי ובהתחלה היו לי התהיות כמוך בנידון אבל כשאתה ניכנס לעובי הקורה בדברים אתה מבין שהכל תלוי בתודעתו ואני מדגיש תודעתו של האדם אני אישית ראיתי תוכנית עם אתאיסט שעבר מוות קליני והופסס לא ראה כלום הכל שחור וזהו ומצד שני ליאור הלפרין הביא לך את הקישורים של נוצרים או מוסלמים שחוו וראו אותו דבר מה שהיהודי רואה ואני אישית ראיתי מחקר מאד מעניין בנידון שעשו ממש ניסויים עם חיילים אמריקאים על ידיי החדרת חומר מסויים לאישוניי העינים והם חוו בדיוק את חוויית המנהרה הלבנה עם אור שעוטף אותם ומגיע מרחוק וכל מיני סיפורי עוגי פוגי בנידון לקיצור כל הנושא הנ"ל הוא תופעה ככל תופעה אחרת ואין לה שום משמעות לא דתית וודאי לא ערכית ולא ראיתית בשום מצב וכיוון ..ואוסיף ואומר לך שאין בין זה לבין היהדות שום קשר ובגדר עבודת אלילים ממש כל הנושא הזה ואסיים בדבריי הרמב"ם כששאלו אותו חכמים מארץ מסויימת על כל מיני ניסים ונפלאות שאיזה מקובל עושה בהם ועל כל מיני אסטרולוגיה כישופים וכדומה והוא סיכם במכתבו את המשפט הבא…"פתי מאמין לכל דבר" בברכה יוסי.
13 שנים •
לעדו: אני לא סבור שאתה מתנשא כלל עו"ד ערן הזה מוכיח הטענות על הקשר בין אמונה ודת לחוסר איזון נפשי. אצלו זה קצת יותר מהממוצע…… לכן הוא טורח לציין כל הזמן שהוא עו"ד….אני חוקר פרטי ומכיר אנשים היטב (בוחן כליות ולב….) ואני אומר לך שאני מכיר טיפוסים כמותו: הלהט, השכנוע העצמי בנכונות דבריו, הדברים שחוזרים על עצמם בשטף ארוך ומייגע, העובדה שלא יכול לשבת בשקט ולהינות מהשלווה שנוסכת בו ה"אמת" שגילה והוא חייב להטיף ולהשפיע על אנשים שיתחילו להאמין ולקיים הבלים וריטואלים דתיים בעולם השקר וההבל של דת ואמונה – כל אלה מצביעים בבירור על מצבו הנפשי והרגשי של הכותב. מסכן.

ע. הצדיק היהודי.

13 שנים •
תוכן:   אז ככה קראתי את הדיון ואני יגיד לך את דעתי אני יקצר כמה שאפשר מפאת חוסר כוח ועייפות.

אני מגיב בגלל שגם אני שאלתי את השאלות הללו שחזרתי בשאלה ואני רק רוצה לעזור לך לדעת יותר.

קודם כל מוות נגדיר בצורה הזאת כמוות של תאים במוח וזהו מצב בלתי הפיך.

במצב של מוות קליני לעומת זאת הלב מפסיק לפעום אך רקמת המוח עדיין חיה.

כתוצאה מכך שהלב לא פועם לא מוזרם דם שמחומצן למוח ונוצרת הרעלת פחמן דו חמצני או במונח הרפואי היפרקרביה.

אם אתה רוצה לקרוא על התופעה הזאת אתה מוזמן כאן:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypercapnia

בכל מקרה בגלל ההרעלה הזאת משתחררים אנדרופינים וזה יוצר את התחושות האלו של אופוריה, בלבול ,וכולי.

התופעה השניה בחווית סף מוות היא נקראת Out Of Body Experience OBE

והיא נגרמת עקב עירפול של 2 חושים בגוף.

חוש אחד נקרא פרופריוספציה והוא אחראי על מיקום הגוף, כמו שאתה שוכב במיטה בעיניים עצומות אתה יודע באיזה תנוחה נמצאות הרגליים והידיים שלך.

והחוש השני הוא בעצם המערכת הווסטיבולרית שאחראית על שיווי המשקל בגוף וממוקמת באוזן והיא גורמת לתחושת העירפול וה"תעופה".

השילוב של שני חושים אלו גורם לתחושת הראייה מלמעלה.

כמובן שזה משתלב יפה מאוד עם מסרים מהתת מודע כמו שאתה מרגיש שמטפלים בך עקב חוש המישוש אז אתה רואה כביכול את הרופאים עם הבגדים הרגילים שלהם מלמעלה, אתה רואה כאילו את האמבולנס בצבע הנורמאלי במדינה שלך וכו..

בקשר לשאלה השניה שהיא על גילגולי נשמות.

זה תופעה שדומא לד'ז'וו שהוא תופעה שהמוח מערבל זיכרונות ומשנה אותם כדי שיתאימו לסיטואציה ואז זה נראה כאילו היא כבר קרתה בעבר.

כמו שאתה מגיע למקום פעם ראשונה ואתה זוכר שהייתה שם, כך בדיוק זה הנושא של גילגול נשמות אתה חוזב שהיית חיי פה ושם אך בעצם זה עירבוביה של זיכרונות עם הדימיון.

ובקשר לזה שאנשים מדברים בשפה שהם לא מכירים , הגיוני מאוד שהם שמעו פעם את השפה בסדרת טלויזיה או משהו כזה והם פשוט פולטים קטעים שנתפסו בתת מודע.

מקווה שעזרתי ומצטער על האורך, ניסיתי לקצר כמה שאפשר.

בהצלחה בחיפושים..

ניסים.

12 שנים • jsadmin צוות
כל מה שנאמר כאן, לא מוכיח כלל ולו בקמצוץ שיש אלוהים, ושהוא מנהל את הכל. בכל העולם יש הוכחות שיש כאלה שזוכרים את הגילגול הקודם, אז מה? מה זה אומר בדיוק?
11 שנים •
יהודים יקרים אני חושבת שמה שערן מנסה להגיד לכם זה שיש מי שמנהל את העולם אני ועוד רבים כמוני לא זקוקים להוכחה כלשהי שקיים בורא לעולם הרי מן ההגיון הבריא ששום דבר בעולם לא נוצר מכלום הרי כל הטבע בנוי על יצירה של משהו בתגובת שרשרת דהיינו השתרשרות כפי שבנויים גם העולמות העליונים אומנם בורא העולם ברא את העולם בהסתר אך פרש בפנינו את יציר הטבע כדי שנדע ששום דבר לא נוצר כהוא זה כמו שרובנו יודעים בוודאי הרי בשביל להוליד אדם חדש בעולם אנחנו זקוקים לתהליך יצירתו התפתחותו ואז ביאתו לעולם כדי שיווצר הפרח ותהיה לו התהוות אנו זקוקים לאבקנים ולדבורה שתפזר אותם וכן הלאה יופי ואז יבואו חכמים גדולים ורבים ויאמרו דארוויייןןןןןן אלא שאפילו דארווין טען בתורתו שאם וכאשר לא ימצא מן הביניים למן ההתחלה לסוף הרי שתורתו לא נכונה וכל התאורי. שלו לגבי האבולוציה בטלה אתם מוזמנים לקרוא על כך בספריו מה שקרה הוא שעד היום לא נמצא מין האדם שהוא כביכול שלב הביניים דהיינו כל תאוריית דארווין וצר לי לאכזב את חסידיה הרבים בטלה ומבוטלת מישהו אחר יצר את העולם הזה למטרה מסויימת ואת כל תכליתה תוכלו לגלות באחת בספר הזוהר הקדוש שבו נכתבו גברים שמלפני 1700 שנה לא היו ידועים ל״פרימיטיביים״ האלו כביכול שהשם יסלח לי מדענים היום לא יודעים איך להסביר את כל מה שכתוב בזוהר הקדוש שעוד אז כתב רבי שמעון בר יוחאי זכותו תגן עלינו ועל כל עם ישראל שכדור הארץ עגול הוא בעוד עד לפני 500 שנה רב העולם חשב שפילים ענקיים מחזיקים אותו והוא שטוח כל דבר בדת היהודית יש לו תכלית להשפיע על העולם הזה מעולמות עליונים ושום מצוות עשה או לא תעשה לא נכתבה לחינם זה בסדר אנחנו גלגול של דור המדבר ותיקונו הוא אמונה אמונה אומנם באמהמילה להאמין וכדי להגיע לדרגת האמונה בכלל יש צורך באימון אינטנסיבי פנימי המדע פורץ דרך ככל שיהיה תמיד מגיע למבוי סתום אילו היו מדענים פותחים את ספר הזוהר הקדוש היו מגלים עולם ומלואו נכון גם הגויים חווים ניסים גם לגויים יש תגליות מדעיות הרי כולנו בני אל אחד וכולנו חביבים על השם כאחד האדם אך לא מן הנמנע שאותנו בחר השם כמפתח שמשפיע שפע מעולמות עליונים וזה לא פלא שאתם סרבני אמונה עם קשה עורף או לא?! דבר נוסף וחשוב הוא מחקר שנעשה ממש לאחרונה בו הצליחו להוכיח כי לפני כחמשת אלפים שנה היו בעולם שישים מליון יהודים דהיינו רב העולם היה יהודי כן כן חברים תורת משה אמת אברהם אבינו הצליח לגייר מליונים כמובן שבתהפוכות העולם לאחר הכחדה הצאת והתחקות דתות אחרות ליהדות מספר היהודים בעולם צומצם הרי מה יותר הוכחה מזה שהנצרות הגיעה לאחר היהדות וכמוה האיסלם כמובן שדת האינדו